OD BLUEPRINTS PO C++
- Instalacja Visual Studio
- Prosta gra w Unreal Egine wykorzystująca C++
- Tworzenie projektu C++ w Unreal Engine
- Przegląd projektu C++ w Visual Studio
- Interakcja z klasami C++ w Unreal Engine
- Zmienne Stanu Gry
- Tworzenie pierwszej funkcji w C++
- Operatorzy i warunki “IF” w składni C++
- Tworzenie funkcji ItemCollected w C++
- Timer w Unreal przy użyciu C++
- Klasa TutoProjectHUD – używanie pointerów C++
- Klasa TutoProjectGameMode – referencji funkcji klasy HUD
- Klasa TutoProjectHUD – napisanie funkcji na ekranie
- Zmienne Float, Struct, oraz FVector
- Klasa TutoProjectCollectable – Components
- Klasa TutoProjectCollectable – UPROPERTY()
- Klasa TutoProjectCollectable – Functions
- Tworzenie Blueprintu z klasy TutoProjectCollectable
- Klasa TutoProjectCollectable oraz InputComponent
- Implementacja Game Over
Dopełnienie C++
- Wyświetlanie Komunikatów na Ekranie i Dzienniku
- Macro UClass()
- Macro UProperty()
- Macro UFUNCTION()
- Parametry funkcji oraz Macro UPARAM()
- Klasa UObject
- Klasa AActor
- Używanie Components w C++
- Klasa UActorComponent
- Macro USTRUCT()
- Macro UENUM()
- C++ Switch Statement
- For Loops oraz TActorRange
- TArray: Arrays w C++
- TSet: Sets w C++