Kompendium: Enumerations
Enumeracja jest to zestaw wartości wraz z ich nazwami, które określają możliwe wartości jakie zmienna może przechowywać.
By stworzyć enumeracje klikamy na przycisk “Add New” w “Blueprints” w submenu i wybieramy “Enumeration”
Klikamy podwójnie na enumeracje, by ją edytować. Klikając na przycisk “New” dodajemy nazwy, które są częścią enumeracji.
Teraz stwórzmy zmienną w Blueprint używając typu enumeracji jaki został uprzednio stworzony. Zaznaczmy opcję “Editable“, tak by nasza wartość zmiennej mogła być przywołana w edytorze poziomu. Ilustracja poniżej przedstawia przykład enumeracji stworzony do reprezentowania określonego rodzaju broni.
W tym przypadku użyjemy akcję typu “Switch“, która określa przepływ wykonania zgodnie z wartością enumeracji. W przypadku poniżej “Weapon Type” jest zmienną typu enumeracji a “Weapon Mesh” jest komponentem Static Mesh, czyli zostanie ustawiony zgodnie z typem broni.
Źródło: http://romeroblueprints.blogspot.com/2016/05/bp-compendium-2-enumerations.html
Leave a Reply