Kompendium: Event Dispatcher
Event Dispatcher
“Event Dispatcher” pozwala na typ komunikacji pomiędzy klasą Blueprint a poziomem Blueprint. Może zostać to stworzone w klasie Blueprint i być zaimplementowane w poziomie Blueprint.
Przykładowe użycie:
Wyobraź sobie że tworzymy Blueprint “BP Button” – by reprezentować przycisk, który może zostać naciśnięty. Celem tego Blueprinta jest poinformowanie kiedy przycisk jest wciśnięty.
Kiedy przycisk “Enter jest wciśnięty to nasz event dispatcher “Button Pressed” zostanie przywołany.
Dodaj przycisk “BP Button” do poziomu i zaznacz go. Otwórz Level Blueprint i wciśnij prawy przycisk w naszym EventGraph by dodać wydarzenie “Button Pressed” związane z EventDispatcher, który został stworzony.
Zakładając, że w tym poziomie jest blueprint o nazwie “Rocket” i ma on funkcję nazwaną “Starts Rocket Launch”, to poziom Blueprinta jest odpowiedzialny za przywołanie funkcji “Starts Rocket Launch”, kiedy przycisk zostanie wciśnięty.
Źródło:http://romeroblueprints.blogspot.com/2016/04/bp-compendium-event-dispatcher.html
Leave a Reply