Kompendium: For Each Loop

For Each Loop

Wybiera wejście jako parametr Array i wykonuje zestaw akcji, które są powiązane z wyjściowym pinem “Loop Body“. Dla każdego elementu Array może być uzyskany z wyjścia pinu “Array Element”. Po wykonaniu przepływ jest przekierowywany do pinu “Completed“.

Punkty wejścia:

  • Array: Zawiera elementy, które będą użyte w pętli

Punkty Wyjścia:

  • Array Element: Odniesienie do bieżącego elementu Array
  • Array Index: Indeks bieżącego elementu Array

Przykładowe użycie:

For Each Loop jest użyte do powtarzania przez Array, który zawiera wyniki graczy. Dla każdej wartości jest wykonywany test by sprawdzić czy jest to najlepszy wynik. Jeśli jest to prawdziwe, to wartość zostanie umieszczona w zmiennej “Best Score“, a indeks gracza w zmiennej “Best Player“.

bpc_foreach1

W następnym przykładzie, gdy gracz najedzie na aktora, to wszystkie lampy w szyku Array “Lamps” zostaną wyłączone oprócz lampy, której indeks jest przechowywany w “Lamp Index to Keep On” zmiennej.

bpc_foreach


Źródło:http://romeroblueprints.blogspot.com/2016/03/bp-compendium-for-each-loop.html