Game Session
Mówiąc najprościej, sesja gry to interfejs uruchomiony na serwerze, który pozwala klientom wyszukać rozgrywki i dołączyć do nich.

Punkty wejścia Create Session:
- Player Controller czyli wejścia na kontroler naszego gracza
- Public Connections: ilość publicznych połączeń wyrażona w wartości zmiennej Integer
- Zmienna Boolean – Use LAN: mówi o wykorzystaniu połączenia LAN przy tworzeniu sesji
Punkty wejścia Find Session:
- Player Controller czyli tak samo wejście dla kontrolera naszego Pawm
- Max Results – wartości maksymalnej liczby rezultatów wyrażona w Integer
- Use LAN: wykorzystywanie połączenia LAN przy znajdywaniu sesji
Punkty wejścia Join Session:
Analogicznie mamy tutaj kontrolera oraz referencje Search Result czyli dołączenia do wyszukanej sesji
Punkty wejścia Destroy Session:
Wejście Player Controller dla którego sesja ma zostać usunięta
Punkty wyjścia
Możemy zbudować logikę executable dla danych Blueprints i zainicjować mechanikę powiązaną z sesjami wykorzystując piny “On Success” oraz “On Failure”. Przy Find Session możemy zwrócić rezultaty w postaci array.