Przegląd projektu w C++ oraz Blueprints

Przykładowy projekt w 3 części oparty jest na szablonie First Person silnika Unreal Engine.

Projekt ma czterech aktorów: PlayerCharacter, PlayerProjectile, EnemyCannon i EnemyProjectile. Wszystkie mają klasę bazową w C++ i jeden lub więcej parent Blueprints.

Prosta biblioteka funkcji Blueprint została również utworzona w C++, aby pokazać, jak to działa.

Na poziomie są działka wroga, które wystrzeliwują w kierunku gracza pociski naprowadzające. Gracz może niszczyć działa i pociski. Możesz użyć klawisz TAB, aby zmienić typ pocisku wystrzeliwanego przez broń gracza.

Projekt został wykonany na silniku Unreal Engine w wersji 4.26. Projekt z kodem źródłowym jest dostępny pod tym linkiem:

Tutorial Part 3

Przy pierwszym otwarciu projektu pojawi się komunikat z pytaniem, czy chcesz przebudować moduły. Kliknij przycisk Tak .


Źródło:https://romeroblueprints.blogspot.com/2021/03/overview-of-sample-project-with-c-and.html