Kompendium: Set Material
Set Material
Zmienia materiał używany przez komponent.
Punkty wejścia:
- Element Index: Ten indeks wskazuje, który materiał zostanie zmodyfikowany w komponencie
- Material: Odniesienie do nowego materiału, który zostanie użyty
Przykładowe użycie:
Blueprint zawiera “Static Mesh” o nazwie “Power Sphere”. Kiedy aktor przystąpi do danego Blueprintu, materiał “Power Sphere” zostanie zmodyfikowany ze wskazaniem na to, że jest on aktywny. Gdy aktor odejdzie, to materiał zostanie zmodyfikowany, a jego początkowa wartość wskazująca zostanie zdezaktywowana.
Komponent może posiadać kilka materiałów powiązanych z nim. W tym przypadku musimy poinformować parametr “Element Index”, który materiał ma zostać zmodyfikowany. Ilustracja poniżej przedstawia użyty “Skeletal Mesh” w szablonie Unreal Engine. Materiał z indeksem równym 0 jest użyty jako ciało charakteru. Materiał o indeksie 1 posiada logo Unreal, które zostało zmodyfikowane złotym materiałem by zilustrować pozycję gdzie to nastąpiło.
Źródło:http://romeroblueprints.blogspot.com/2017/03/bp-compendium-3-set-material.html
Leave a Reply