Kompendium: Set Timer by Event
Set Timer by Event
Regulator czasowy jest zaprogramowany tak, by wykonywać nadane wydarzenie po wykonaniu w określonym czasie.
Punkty wejścia:
- Event: Odniesienie do wydarzenia
- Time: Czas w sekundach
- Looping: Wskazuje, czy regulator czasowy zawsze musi powtarzać funkcjonalność, czy jest to tylko jedno powtórzenie
Punkty wyjścia:
- Return Value: Odniesienie do regulatora czasu znane jako “Timer Handle”, które może być przechowywane w zmiennej typu “Timer Handle”, tak więc może to być obsługiwane później.
Przykładowe użycie:
Kiedy przyciśniemy przycisk E, nasz regulator czasowy zostanie aktywowany, by uruchomić przykładowe wydarzenie o nazwie “DetonateBomb” po 60 sekundach.
Kolejny regulator czasowy jest zaprogramowany by wzywać co 5 sekund wydarzenie, które tworzy wrogi statek.
Źródło:http://romeroblueprints.blogspot.com/2016/03/bp-compendium-set-timer-by-event.html
Leave a Reply