Kompendium: Timeline
Timeline
Timeline pozwala na stworzenie prostych animacji bazujących na linii czasu w blueprintach. Po dodaniu do edytora, linie czasu mogą zostać w nim edytowane poprzez podwójne kliknięcie na nie.
Punkty wejścia:
- Play: Gra do przodu od obecnej pozycji.
- Play from Start: Gra do przodu od startu.
- Stop: Stopuje linię czasu w bieżącym momencie.
- Reverse: Odwraca linię czasu od obecnej pozycji.
- Reverse from End: Odwraca linię czasu od końca.
- Set New Time: Ustala obecną wartość czasu parametru “New Time”.
- New Time: Wartość w sekundach użyta przez “Set New Time”.
Punkty wyjścia:
- Update: Stałe wykonywanie pinu, gdy linia czasu jest uruchomiona
- Finished: Wykonywanie pinu wzywanego, gdy odtwarzanie jest skończone
- Direction: Wskazuje kierunek linii czasu (do przodu lub do tyłu)
Przykładowe użycie:
Po otwarciu linii czasu poprzez podwójne kliknięcie na nie. Klatki animacji mogą zostać dodane przez kliknięcie prawym przyciskiem w centrum linii czasu i wybranie opcji “Add Key”
Ten blueprint przedstawia platformę, która poruszą się pomiędzy, wzdłuż osi X. Zmienne “X_Initial” oraz “X_Final” zachowują pozycje gdzie platforma zmieni pozycję w świecie. Akcja Flip Flop jest użyta by zmienić wykonanie linii czasu pomiędzy normalnym kierunkiem, a odwrotnym.
Źródło:http://romeroblueprints.blogspot.com/2016/04/bp-compendium-timeline.html
Leave a Reply